Οι επιχειρήσεις επενδύουν πολλά στην εικόνα των μαρκών τους προκειμένου να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και την "δέσμευση" των πελατών τους.
Δείτε στο παρακάτω διάγραμμα του Economist πώς αποτιμώνται οι αξίες των διαφόρων μαρκών των εταιρειών και ποιες εταιρείες είδαν την μεγαλύτερη αύξηση στην αξία των μαρκών τους σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο:
Brand value
Δείτε στο παρακάτω διάγραμμα του Economist πώς αποτιμώνται οι αξίες των διαφόρων μαρκών των εταιρειών και ποιες εταιρείες είδαν την μεγαλύτερη αύξηση στην αξία των μαρκών τους σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο:
Brand value
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου