Οι απόψεις των μελών της Ένωσης συγκλίνουν ότι τα θέματα ήταν βατά, σχετικά αναμενόμενα, αλλά με μικρή διασπορά όσον αφορά το εύρος της ύλης που κάλυψαν. Ένα θέμα επαναλήφθηκε ξανά μετά από 2 χρόνια, αλλά αυτό δεν μπορεί να αποτελέσει μομφή δεδομένου ότι όλα τα θέματα πρέπει να έχουν τις ίδιες πιθανότητες και να μην υπάρχει η λογική των θεμάτων S.O.S.
Αν θέλετε να κάνετε κάποιο σχόλιο ή κάποια κριτική, στείλτε μας την άποψή σας να την δημοσιεύσουμε.
Ως διαχειριστής, εκφράζω έναν προσωπικό προβληματισμό σχετικά με την εικόνα του μαθήματος ως θεωρητικού και την απαίτηση για αποστήθιση ως μέσου προετοιμασίας των μαθητών. Ίσως θα πρέπει να συζητήσουμε την αναθεώρηση του τρόπου διδασκαλίας του μαθήματος, και κατ'επέκταση και του τρόπου εξέτασης, ώστε να δώσουμε στο μάθημα την πραγματική του διάσταση.
Αν θέλετε να κάνετε κάποιο σχόλιο ή κάποια κριτική, στείλτε μας την άποψή σας να την δημοσιεύσουμε.
Ως διαχειριστής, εκφράζω έναν προσωπικό προβληματισμό σχετικά με την εικόνα του μαθήματος ως θεωρητικού και την απαίτηση για αποστήθιση ως μέσου προετοιμασίας των μαθητών. Ίσως θα πρέπει να συζητήσουμε την αναθεώρηση του τρόπου διδασκαλίας του μαθήματος, και κατ'επέκταση και του τρόπου εξέτασης, ώστε να δώσουμε στο μάθημα την πραγματική του διάσταση.
1 σχόλιο:
Eίμαι απόλυτα σύμφωνος με την αλλαγή του τρόπυ διδασκαλίας και εξέτασης. Θα πρέπει αυτός όμως
να συνοδευτει και με τις παρακάτω
αλλαγές. Πρώτον, εισαγωγή βασικών εννοιών σε μικρότερες τάξεις. Δεύτερο, κατάργηση
ή ενσωμάτωση με κάποιο τρόπο των δύο κύκλων στην τεχνολογική κατεύθυνση και τρίτο την αλλαγή του σχολικού βιβλίου.Σε κάθε περίπτωση το σύστημα αυτό θεωρώ ότι έκανε τον κύκλο του και αξίζει να πάρουμε το ρίσκο για το επόμενο
στάδιο ακόμα με τον κίνδυνο τα
πράγματα να γίνουν χιρότερα
ΚΟΥΜΑΤΖΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Δημοσίευση σχολίου