Η «απήχηση» των λεπτομερειών αυτών ήταν τόσο μεγάλη -έκαναν τον γύρο του κόσμου και προκάλεσαν ειρωνικά δημοσιεύματα- ώστε η τράπεζα αναγκάζεται να προχωρήσει τώρα σε «αναθεώρηση» του περιεχομένου του Κώδικα, ενώ ο εκπρόσωπός της στις πολλαπλές συνεντεύξεις Τύπου που αναγκάστηκε να δώσει, ισχυρίσθηκε ότι «μακροπρόθεσμα ο Κώδικας αυτός ωφέλησε την καλή φήμη της τράπεζας». Εννοείται ότι αποτελεί παράδοση για την τράπεζα αυτή να παρέχει έγγραφες οδηγίες συμπεριφοράς σε κάθε νεοεισερχόμενο είτε εκπαιδευόμενο στα γραφεία της διαφορετικές για την κάθε χώρα που λειτουργεί.
Ο αναθεωρημένος dress code περιγράφεται πλέον ως ένα βιβλιαράκι -με λιγότερες σελίδες- που θα δίνει γενικές κατευθυντήριες γραμμές, με στόχο «ο πελάτης της τράπεζας να εντυπωσιάζεται από την επιμελημένη παρουσία των εργαζομένων ώστε να του δίνει την αίσθηση της ελβετικής ακρίβειας και του ελβετικού περιβάλλοντος». Ακόμη και ο εκπρόσωπος της ανταγωνιστικής Credit Suisse συμφώνησε για την ορθότητα του στόχου της UBS, λέγοντας ότι «κάθε ελβετική τράπεζα που έχει πελάτες της ιδιώτες είτε εμπόρους, διαθέτει κάποιου είδους κατευθυντήριες οδηγίες. Εστω, λοιπόν και αν η UΒS το «παρατράβηξε», ωστόσο, είναι καλό πράγμα το να παρέχουμε καθοδήγηση στους εργαζομένους μας».
Πηγή: Χρ. Δαμουλιανου (Καθημερινή)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου