Τετάρτη, 9 Ιουνίου 2010

Βιβλιοπρόταση: Marketing plans - πώς να σχεδιάζετε αποτελεσματικά προγράμματα μάρκετινγκ

Το Πρόγραμμα Μάρκετινγκ αποτελεί επιχειρηματικό εργαλείο για τη σύγχρονη επιχείρηση καθώς της επιτρέπει να έχει μία ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με το «πού βρίσκεται τώρα», «πού θέλει να πάει στο μέλλον» και «πώς θα φθάσει έως εκεί που θέλει να πάει».

Το βιβλίο αποτελεί έναν πρακτικό οδηγό που περιγράφει βήμα προς βήμα τη διαδικασία καθώς και τις μεθόδους, που πρέπει να ακολουθούνται για την κατάρτιση αποτελεσματικών προγραμμάτων Μάρκετινγκ. Απευθύνεται σε στελέχη και συμβούλους επιχειρήσεων που καλούνται στην καθημερινή επιχειρηματική ζωή να συντάξουν προγράμματα Μάρκετινγκ.

Παρουσιάζει με λεπτομέρειες το πώς σχεδιάζεται και εφαρμόζεται βήμα-βήμα ένα αποτελεσματικό, ρεαλιστικό marketing plan, ενώ είναι γραμμένο με απλό και εύληπτο τρόπο, παρέχοντας επεξηγήσεις βασικών εννοιών και σχετικής ορολογίας. Περιέχει παραδείγματα και case studies από τον ελληνικό χώρο, διαθέτει πίνακες και σχήματα που διευκολύνουν την κατανόηση του περιεχομένου του και τέλος, στηρίζει τη θεματολογία του στις σύγχρονες αντιλήψεις για τη λειτουργία του Μάρκετινγκ.

Συγγραφείς: Γεώργιος Αυλωνίτης, Πολίνα Παπασταθοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...