
Το βιβλίο προτείνει αρκετές πιο εργαστηριακές και κατά συνέπεια πιο αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης από τη διάλεξη τις οποίες ο κάθε διδάσκων των οικονομικών μπορεί και πρέπει να χρησιμοποιεί, αν πιστεύει στον ουσιαστικό ρόλο του δασκάλου και φιλοδοξία του είναι η ανάπτυξη των γνώσεων, των διανοητικών ικανοτήτων και της προσωπικότητας των μαθητών ώστε να είναι ενάρετοι επαγγελματίες και πολίτες..."
Προλογικό σημείωμα: Δημήτρης Μπουραντάς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου