![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiANqfDvWh26OZH-WH7aEeB8EDp3BD1PsTYlhUny2mJY9aJ9y4aCWXld1utB0ugO5EZcYpXE1dpbOdf81TYJKHhVQAcI4NHyVnEKGpTxAjOQuPDJYud_-guvwHZHZw9cGMp-mGeHnbiXmfR/s400/%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%B7+%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7.jpg)
Το βιβλίο προτείνει αρκετές πιο εργαστηριακές και κατά συνέπεια πιο αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης από τη διάλεξη τις οποίες ο κάθε διδάσκων των οικονομικών μπορεί και πρέπει να χρησιμοποιεί, αν πιστεύει στον ουσιαστικό ρόλο του δασκάλου και φιλοδοξία του είναι η ανάπτυξη των γνώσεων, των διανοητικών ικανοτήτων και της προσωπικότητας των μαθητών ώστε να είναι ενάρετοι επαγγελματίες και πολίτες..."
Προλογικό σημείωμα: Δημήτρης Μπουραντάς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου