Τρίτη, 19 Φεβρουαρίου 2013

25 διευθύνσεις για να βρείτε το δίκιο σας

Σίγουρα σκέφτεστε πως σε μια χώρα σαν αυτή που μας… πληγώνει, δύσκολα βρίσκει κανείς το δίκιο του. Εμείς πιστεύουμε πως οφείλει – πρώτα απ’ όλα στον εαυτό του – να προσπαθεί. Να μην κάθεται με σταυρωμένα χέρια όταν βγαίνει για ψώνια και έρχεται αντιμέτωπος με την αισχροκέρδεια.

Γι’ αυτό και συγκεντρώνουμε τις τηλεφωνικές γραμμές, τις online φόρμες, τους οργανισμούς και τα σωματεία στα οποία μπορούμε να απευθυνόμαστε για κάθε διαφορετικό ζήτημα που απασχολεί την καθημερινότητά μας ως πολίτες, ώστε να κάνουμε τον κόσμο μας, αν όχι λίγο καλύτερο, έστω λίγο πιο ενεργό.

Διαβάστε στο In2life.gr  τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις και τα τηλέφωνα αρμοδίων φορέων και αρχών που θα σας φανούν χρήσιμα για καταγγελίες/παράπονα.

Ειδικότερα παρέχονται πληροφορίες για:

- Φορείς μετακίνησης (ΟΑΣΑ, ΟΣΕ)
- Ινστιτούτο Καταναλωτή
- Συνήγορος του Καταναλωτή
- Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
- ΕΚΠΟΙΖΩ
- Συνήγορος του Πολίτη
- Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών
- Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών
- Αστυνομία (αντιτρομοκρατική, οικονομικά θέματα)
- Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
- Safeline
- Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο
- ΣΔΟΕ
- Γενική Γραμματεία Δημοσίων Έργων
- Χαμόγελο του Παιδιού
- Παράπονα για οδηγούς ταξί
- Συμπολίτες με αναπηρία
 
Πηγή: Euro2day

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...