Δευτέρα, 10 Σεπτεμβρίου 2012

Η σημασία του μαθήματος "Αρχές Οικονομικής Θεωρίας"


Με την έναρξη του σχολικού έτους 2012-13 θα ήταν χρήσιμο όλοι οι συνάδελφοι οικονομολόγοι να εξηγήσουν την αξία και την ιδιαίτερη σημασία του μαθήματος επιλογής ‘Αρχές Οικονομικής Θεωρίας’ Γ’ Λυκείου, στους μαθητές της Γ’ τάξης του σχολείου τους. Τα επιχειρήματα για να επιλέξει κάποιος το συγκεκριμένο μάθημα, είναι ουσιαστικά και αδιαμφισβήτητα:
  1. Το μάθημα ‘Αρχές Οικονομικής Θεωρίας’ ήταν το τρίτο σε σειρά υψηλότερα βαθμολογούμενο μάθημα (περίπου 34% των μαθητών με βαθμολογίες 18-20) μετά την Ηλεκτρολογία (περίπου 43% με βαθμολογίες μεταξύ 18-20) και τη Χημεία – Βιοχημεία (περίπου 43% με βαθμολογίες μεταξύ 18-20), στις Πανελλήνιες Εξετάσεις 2011-12.
  2. Με βάση το παραπάνω στοιχείο, οι μαθητές που το επέλεξαν, ανέβασαν αρκετά το μέσο όρο τους. Επιπλέον, ένας μεγάλος αριθμός μαθητών που φέτος αντιμετώπισαν δυσκολίες με κάποια άλλα μαθήματα (π.χ. Φυσική και Μαθηματικά τεχνολογικής κατεύθυνσης), ανέβασαν κατά πολύ το μέσο όρο τους λόγω της καλής τους βαθμολογίας στο ΑΟΘ.
  3.  Κάποιοι πολύ καλοί μαθητές που στοχεύουν σε σχολές με υψηλά μόρια (π.χ. Ιατρική), θα είχαν κάποιο κίνητρο να επιλέξουν το ΑΟΘ, έστω και ως επιπλέον μάθημα. Ο λόγος είναι ότι ένα πολύ πιθανό 20άρι στο συγκεκριμένο μάθημα (πολύ εύκολο να το πετύχει μαθητής αυτού του επιπέδου) μπορεί να προσθέσει επιπλέον μόρια ή να ισοσκελίσει πιθανές απώλειες μορίων από άλλα «δυσκολότερα» μαθήματα. Το κέρδος για τους μαθητές αυτούς που υπολογίζουν και τα ελάχιστα μόρια, θα είναι τεράστιο.
  4. Τα θέματα στο συγκεκριμένο μάθημα τείνουν να είναι αρκετά προβλέψιμα και ευκολότερα από χρονιά σε χρονιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...