Εξηγούν πώς μπορεί να αναδειχθεί η θετική επιρροή της εταιρίας στην κοινωνία και η επιτυχής συνεργασία της με τους εκπροσώπους της αγοράς των καταναλωτών.
Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010
Βιβλιοπρόταση: Marketing 3.0
Ο "πατέρας" του μάρκετινγκ Philip Kotler και οι συνεργάτες του Hermawan Kartajaya και Iwan Setiawan παραθέτουν πραγματικά παραδείγματα που μπορούν να αξιοποιηθούν εφαρμόζοντας τις αρχές του Μάρκετινγκ 3.0 στις επιχειρήσεις.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου