Σάββατο, 23 Ιανουαρίου 2010

Viral Marketing

Το Viral Marketing (online τεχνικές μετάδοσης μηνύματος, μέσω λίγων επιλεγμένων αρχικά χρηστών διαδικτύου που τους άρεσε το συγκεκριμένο μήνυμα και το προωθούν σε φίλους τους, και αυτοί με τη σειρά τους σε άλλους δικούς τους φίλους) αποτελεί μία νέα σχετικά μέθοδο προσέγγισης του καταναλωτικού κοινού με πολλά θετικά αλλά και κάποια αρνητικά σημεία. Στα θετικά, είναι σίγουρα η ταχεία και με μικρό κόστος εξάπλωση του μηνύματος σε μεγάλο αριθμό χρηστών του διαδικτύου. Στα αρνητικά είναι η αδυναμία να αξιολογήσουμε τον αριθμό χρηστών - καταναλωτών που είδαν το μήνυμα και την αποδοτικότητα της συγκεκριμένης προσέγγισης του καταναλωτή. Κάποια διόρθωση στο παραπάνω πρόβλημα μπορεί να γίνει με στοχευμένη διανομή (μέσω συγκεκριμένων site κοινωνικής δικτύωσης).
Στον παρακάτω σύνδεσμο, διαβάστε ένα ενδιαφέρον άρθρο του Marketing Week για το Viral Marketing στην Ελλάδα:

Viral Marketing

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...