Διαβάστε στο ενδιαφέρον άρθρο του Marketing Week μία έρευνα για το marketing των πολυτελών προϊόντων.
Δείτε πόσο επηρεάζονται οι υποψήφιοι καταναλωτές αυτών των προϊόντων από ενδεχόμενες εκπτώσεις τιμών, πώς είναι πρόθυμοι να συναναστραφούν με αυτά τα brands μέσα από τα online social media και πώς τελικά αλλάζει η αγοραστική τους συμπεριφορά εν μέσω κρίσης.
Luxury Marketing
Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2010
Luxury Marketing: Η οικονομική κρίση αλλάζει τα δεδομένα
Ετικέτες
Άρθρα γενικού ενδιαφέροντος,
Μάρκετινγκ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου