Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Στατιστικά οικονομικών μαθημάτων Πανελλαδικών Εξετάσεων 2013

Από την ανάλυση των στατιστικών προκύπτουν οι παρακάτω παρατηρήσεις:
  1. Ο αριθμός των μαθητών που έδωσαν το μάθημα "Αρχές Οικονομικής Θεωρίας" μειώθηκε σημαντικά το 2013 σε σχέση με το 2012.
  2. Σε σχέση με το 2012, μειώθηκε ο αριθμός των μαθητών που έγραψαν στις "Αρχές Οικονομικής Θεωρίας" πάνω από τη βάση.
  3. Από το 2009, φέτος είναι η χρονιά με το μικρότερο ποσοστό των μαθητών που έγραψαν στις "Αρχές Οικονομικής Θεωρίας" βαθμό 18-20.
  4. Από το 2009, φέτος είναι η χρονιά με το μικρότερο ποσοστό των μαθητών που έγραψαν στις "Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης" βαθμό 18-20.
Δείτε όλα τα στατιστικά στον παρακάτω σύνδεσμο:

Στατιστικά Πανελλαδικών Εξετάσεων

Οι πιθανές αιτίες για τα παραπάνω (που είναι άκρως ανησυχητικά για το μέλλον των οικονομικών μαθημάτων στο Λύκειο) μπορεί να είναι το αναγκαστικό "πάντρεμα" του ΑΟΘ με τα μαθηματικά, τα θέματα που μπήκαν φέτος ή ακόμη και το επίπεδο των μαθητών που ίσως να ήταν χαμηλότερο. Επιπλέον για το ΑΟΔΕ, η εξάντληση των πιθανών θεμάτων αλλά και ο ανησυχητικός υποβιβασμός του μαθήματος (και του τρόπου που γίνεται) στη συνείδηση του μαθητικού κόσμου.

Είναι φανερό πως πρέπει να ανοίξει άμεσα ουσιαστική συζήτηση για το μέλλον των οικονομικών μαθημάτων στο Λύκειο (με την εμπλοκή όλων των συναδέλφων και των Συμβούλων), δεδομένων και των όποιων αλλαγών ετοιμάζονται από την πολιτεία.

Περιμένουμε τη γνώμη σας και τις προτάσεις σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...