Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

Mobile Advertising

Σε πρόσφατο άρθρο τους οι NY Times, θεωρούν οτι πιθανόν να έφτασε η ώρα να κάνει ακόμα πιο αισθητή την παρουσία του το «επόμενο μεγάλο trend του Μάρκετινγκ», το Mobile Advertising. Την πρόβλεψή αυτή έρχεται να ισχυροποιήσει η εντονότερη δραστηριοποίηση των κολοσσών Apple και Google στον τομέα, οι οποίες αφενός λανσάρισαν νέες συσκευές (η πρώτη το i-Pad και η δεύτερη το Android) και αφετέρου εξαγόρασαν διαφημιστικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο.

Παρά την επιφυλακτικότητα που ορισμένοι marketers εκφράζουν για την αξιοποίηση του συγκεκριμένου μέσου, φαίνεται οτι τελικά τα οφέλη θα είναι πολλαπλά, δεδομένου του κορεσμού των παραδοσιακών διαφημιστικών μεθόδων αλλά και της εξαιρετικής τμηματοποίησης και στόχευσης που μπορεί να επιτευχθεί με το νέο αυτό "όπλο".

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο του Marketing Week στον παρακάτω σύνδεσμο:

Mobile Advertising

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...