Σύμφωνα με πρόσφατη διεθνή έρευνα, όλο και περισσότεροι marketers εκφράζουν την επιθυμία να επενδύσουν περισσότερα στα Social Media (όπως το Facebook) για την ανάπτυξη των προϊόντων τους παρά στο Direct Marketing (μειώνοντας μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις τις δαπάνες στο Direct Marketing προς όφελος της παρουσίας τους στα site κοινωνικής δικτύωσης). Και όλα αυτά παρά τον σκεπτικισμό που εκφράζεται σχετικά με την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης στο Facebook.
Διαβάστε περισσότερα στο άρθρο του Marketing Week:
Brand building μέσω Facebook
Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010
Brand building μέσω Facebook
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου