Διαβάστε στον παρακάτω σύνδεσμο ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο της Καθημερινής σχετικά με το ηλεκτρονικό μας προφίλ. Ο αρθρογράφος ισχυρίζεται οτι η ψηφιακή, ηλεκτρονική μας φήμη είναι εξίσου -εάν όχι περισσότερο- κρίσιμη με την κοινωνική - ή, έστω, αναπόσπαστο τμήμα της. Το 2009, το 45% των εργοδοτών παγκοσμίως ανέτρεξαν σε «σάιτ» κοινωνικής δικτύωσης για να ελέγξουν το προφίλ υποψηφίων εργαζομένων - ποσοστό που αυξήθηκε κατά 23 ποσοστιαίες μονάδες από την περασμένη χρονιά. Το 35% των εργοδοτών μάλιστα δήλωσαν ότι αυτά που ανακάλυψαν τους οδήγησαν να μην προσλάβουν τον υποψήφιο. Η κοινή αντίληψη είναι ότι «η κακή ηλεκτρονική φήμη ενός εργαζομένου βλάπτει συνολικά τη φήμη της επιχείρησης».
Το ευάλωτο ηλεκτρονικό μας προφίλ
Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009
Το ευάλωτο ηλεκτρονικό μας προφίλ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου