Παρασκευή, 2 Οκτωβρίου 2015

Διδακτέα - εξεταστέα ύλη Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων ΑΟΘ, ΑΟΔΕ Γ' τάξης ημερησίων ΕΠΑΛ 2015-16



Ομάδα Προσανατολισμού Διοίκησης και Οικονομίας
ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ:
1. ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
2. ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ
3. ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
4. ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ

1. ΜΑΘΗΜΑ: «ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ»
Από το ΒΙΒΛΙΟ: ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ της Γ’ τάξης Γενικού Λυκείου (ΛΙΑΝΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΑΝΤ., ΧΑΤΖΗΑΝΔΡΕΟΥ ΑΝΔ., Έκδοση Διόφαντος) οι ακόλουθες ενότητες:
Κεφάλαιο 1: Βασικές Οικονομικές Έννοιες, εκτός των παραγράφων 6 και 13. 
Κεφάλαιο 2: Η ζήτηση των αγαθών.
Κεφάλαιο 3: Η παραγωγή της επιχείρησης και το κόστος, εκτός
των παραγράφων 5,6, 7, 8 και 9 που αναφέρονται στο κόστος παραγωγής.
Κεφάλαιο 4: Η προσφορά των αγαθών.
Κεφάλαιο 5: Ο προσδιορισμός των τιμών, εκτός της παραγράφου 6
Οι ερωτήσεις και οι ασκήσεις που αντιστοιχούν στα προαναφερόμενα Κεφάλαια.

2. ΜΑΘΗΜΑ: «ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ»
Από  το  ΒΙΒΛΙΟ:  «ΑΡΧΕΣ  ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ  ΚΑΙ  ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ  ΚΑΙ  ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ» ΜΠΟΥΡΑΝΤΑΣ  Δ., ΒΑΘΗΣ Α., ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Χ., ΡΕΚΛΕΙΤΗΣ Π. Έκδοσης Ι.Τ.Υ.Ε. Διόφαντος): 
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ
1.2  Η Επιχείρηση 
1.3  Λειτουργίες της επιχείρησης 
1.4  Η Επιχείρηση και το Περιβάλλον της 
1.5  Η Αποτελεσματικότητα των Επιχειρήσεων 
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
2.1  Εισαγωγικές Έννοιες 
2.2  Οργάνωση και Διοίκηση (εκτός από την παράγραφο
2.2.4. «Η χρησιμότητα και η καθολική εφαρμογή του Management» και οι αντίστοιχες στο 2.2.4. ασκήσεις)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ
3.1  Προγραμματισμός δράσης
3.1.1  Έννοια του προγραμματισμού
3.1.2  Προορισμός-Αποστολή- Στόχοι
3.1.3  Στρατηγική
3.1.4  Λειτουργικά προγράμματα- Προϋπολογισμοί
3.1.5  Σπουδαιότητα-Χρησιμότητα του προγραμματισμού
3.1.6  Διαδικασία προγραμματισμού
3.1.7  Βασικές αρχές προγραμματισμού
3.2  Οργάνωση
3.2.1  Εισαγωγή στην έννοια του οργανωτικού σχεδιασμού
3.2.2  Σχεδιασμός θέσεων εργασίας
3.2.3  Εύρος διοίκησης και ιεραρχικά επίπεδα
3.2.4  Σχεδιασμός τμημάτων
3.3 Διεύθυνση 
3.3.1  Ηγεσία – Βασικές έννοιες
3.3.2  Παρακίνηση
3.3.3  Δυναμική Ομάδων
3.3.4  Επικοινωνία
3.4 Ο έλεγχος
3.4.1  Έννοια και διαδικασία του ελέγχου
3.4.2  Είδη ελέγχου 
3.4.3  Συστήματα, μέσα, τεχνικές ελέγχου
3.4.4  Κριτήρια αποτελεσματικού ελέγχου

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μεγαλύτερη ύλη ΑΟΔΕ δεν μπορούσαν να βάλουν;; του χρόνου ας βάλουν όλο το βιβλίο! Σε μαθητές επαλ απευθύνονται, με διαφορετικό επίπεδο και ικανότητες αποστήθισης από τους μαθητές των γελ. Και αυτό συνδυαστικά με το μαθημα ΑΟΘ, που πλέον έχει ίδια ύλη με το ΑΟΘ των γενικών λυκειών, καθιστά τον όγκο διαβάσματος για τους μαθητές πολύ μεγάλο.

Μήπως γίνεται κάποια προσπάθεια να αποδυναμωθεί ο κλάδος οικονομίας και διοίκησης απο τα επαλ;; Διότι με αυτές τις αλλαγές νομίζω γίνεται ο πιο απαιτητικός κλάδος ως προς τον όγκο διαβάσματος και την ποσότητα εξεταστέας ύλης..και αυτό θα οδηγήσει μελλοντικούς μαθητές στην απόρριψη του κλάδου και επιλογή ενός ευκολότερου κλάδου.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ και επαυξάνω με το σχόλιο.
Δυστυχώς μαθαίνω ότι την πρόταση αλλαγή της ύλης στον ΑΟΘ υποστήριξε και ο Σύλλογός μας. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
Μήπως ξεχνάμε ότι οι μαθητές των ΕΠΑΛ δεν έχουν δικαίωμα εισαγωγής στα Πανεπιστήμια και ούτε το ποσοστό εισαγωγής στα ΤΕΙ είναι το ίδιο με τους μαθητές του Λυκείου.

Ανώνυμος είπε...

Μια ερώτηση να κάνω: οι Ομάδες Α , και Β καταργούνται;
Το μάθημα Αοθ ΙΙ που είχε Μάκρο υπάρχει ακόμα;
Ευχαριστώ.

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΔΗΜΗΣΚΗΣ είπε...

Προσπαθώ να βρω την 40/ 28-07-2015 Πράξη του Δ.Σ. του ΙΕΠ και το έγγραφο με αριθμό πρωτ. 402/30-09-2015 του Εθνικού Οργανισμού Εξετάσεων. Δικαιούμαι να ξέρω ποιοι εισηγήθηκαν τις αλλαγές και με ποιο σκεπτικό. Διότι κάποιοι εισηγήθηκαν στον Υπουργό τις αλλαγές. Και ο Υπουργός; Πριν βάλει τη ριμάδα την υπογραφή του δεν είχε κάποιο σχετικό να ρωτήσει; Καλά με τα μνημόνια και τα δημοσιονομικά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Είναι φυτευτά. Αλλά λίγη περισσότερη δημοκρατία στα υπόλοιπα δε βλάπτει. Μάλλον βοηθά να αποφεύγονται αστοχίες και κακοτοπιές. Άραγε θα υπάρχει γενναιότητα να διορθωθεί η σαχλαμάρα ή θα ακολουθηθεί η πεπατημένη ...."τώρα έγινε"; Για να δω τους συντρόφους στην άσκηση διοίκησης πέρα από τα παχιά λόγια.......

Ανώνυμος είπε...

Ομαδα Β για το σχολικο ετος 2015-2016 δεν προβλεπεται. Οπότε μαθητές των επαλ δε μπορουν να ειναι υποψηφιοι για πανεπιστημια.
Το αοθ ΙΙ ειναι ουσιαστικα τα κεφαλαια του βιβλιου μετα το 7 κεφαλαιο.
Η προταση που υπαρχει και μαλλον θα εφαρμοστει ειναι και στα επαλ, όχο μονο στα γελ, οι μαθητές να εξεταζονται στην μικροοικονομια ( κεφ 1 εως 5 του σχολικου βιβλιου).

Ανώνυμος είπε...

Στο site του ΙΕΠ γραφει το ΔΣ με τα ονοματα. Πράξη του ΔΣ δεν υπαρχει μεσα σε αυτο.
http://www.iep.edu.gr/index.php/el/iep/d-s

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...