Τρίτη 14 Απριλίου 2015

Μεγάλη αναστάτωση και αγανάκτηση σε γονείς και μαθητές μετά την ανακοίνωση του τρόπου εισαγωγής στις Οικονομικές Σχολές

Κακαβάκης  Δημήτρης
Μαθηματικός –Διευθυντής   ΕΠΑΛ  ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ
MS  Σπουδές  στην Εκπαίδευση-Eπιμορφωτής Β επιπέδου

Ο  κ  Κουράκης  σε  ρεπορτάζ   του esos.gr   από  συνέντευξη  που έδωσε   στο  ραδιοφωνικό  σταθμό   105,5  στο Κόκκινο  ανακοίνωσε   ότι  το σύστημα   εισαγωγής  στα ΑΕΙ   θα  είναι μεταβατικό-θα ισχύσει   τουλάχιστον δύο  χρόνια-προκειμένου  να αντιμετωπιστούν    οι δυσλειτουργίες   και οι ελλείψεις  του   πρόσφατα   νομοθετημένου  συστήματος  που προέβλεπε   το  « Νέο Λύκειο ». Επίσης ο υπουργός υπογράμμισε   ότι  στόχος   των επικείμενων αλλαγών είναι οι μαθητές  και οι μαθήτριες  να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν σχολές  από  δύο επιστημονικά   πεδία « ΧΩΡΙΣ  ΝΑ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΟΥΝ  ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ   ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ   Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ.»   Σύμφωνα με τον κ. Κουράκη     «ΟΣΑ  ΠΑΙΔΙΑ   ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ 4 ΜΑΘΗΜΑΤΑ  ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ  ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ   ΜΠΟΡΟΥΝ ΧΩΡΙΣ  ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ, ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.»

Συμφωνούμε   με τον κ. Κουράκη  και επαυξάνουμε.  Όμως   ακούστε  κ Κουράκη  μια φωνή  λογικής  και χωρίς  καμία  διάθεση  αντιπολίτευσης    για ΤΡΙΑ ΜΕΓΑΛΑ  ΛΑΘΗ και μια μεγάλη  ΑΔΙΚΙΑ που  έχει  κάνει η επιτροπή που συνέταξε το ΝΕΟ  ΤΡΟΠΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ  στις ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ  ΣΧΟΛΕΣ.
Τα  μαθήματα   που θα εξετάζονται σύμφωνα με τις  ανακοινώσεις ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕ  ΣΧΟΛΕΣ  είναι:
1)Έκθεση
2)Μαθηματικά  Κατεύθυνσης.  Και  εδώ  βρίσκεται  το ΠΡΩΤΟ  ΛΑΘΟΣ. Μέχρι  τώρα το  μάθημα των μαθηματικών που εξετάζονταν οι μαθητές  για την εισαγωγή τους  στις οικονομικές  σχολές  ήταν τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ  ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ .
Είναι ΠΑΡΑΛΟΓΟ  ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ  κατά την ταπεινή μου γνώμη οι μαθητές που  προορίζονται για τις ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ να μην έχουν γνώσεις  ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ και να εξετάζονται  για την εισαγωγή τους σε αυτές  στους ΜΙΓΑΔΙΚΟΥΣ!!!  και  στα ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΑΤΑ!!!!   Επίσης   αυτό   που είναι εντελώς  ΠΑΡΑΛΟΓΟ   αλλά και ΑΔΙΚΟ  είναι  οι μαθητές  που στη φετεινή Β  Λυκείου  παρακολουθούσαν Θεωρητική κατεύθυνση   (και είναι οι περισσότεροι  υποψήφιοι   για τις ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ δεδομένου  ότι στην θεωρητική  κατεύθυνση   υπήρχε  το μάθημα κατεύθυνσης ΒΑΚΕ  Βασικές Αρχές  Κοινωνικών  Επιστημών  με κεφάλαια  για τις Κοινωνικές  Επιστήμες ,αλλά και  τις   ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ   ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ  (Κεφάλαιο 2 ) με αντικείμενο τις ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΘΕΩΡΗΣΕΙΣ  καθώς και τα ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ  ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ)
Αυτοί   λοιπόν οι υποψήφιοι  ενώ στην  φετινή Β  Λυκείου   είχαν μάθημα  κατεύθυνσης  το ΒΑΚΕ  και ενώ δεν είχαν ΔΙΔΑΧΘΕΙ  τα  ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ  ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ   ,αλλά  μόνο ΓΕΝΙΚΗΣ  ΠΑΙΔΕΙΑΣ  ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ,  ΕΞΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ    να δώσουν στην   Γ Λυκείου   για την   εισαγωγή τους   στις  Οικονομικές   σχολές   ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ  ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ!!!!!   που  δεν έχουν διδαχθεί στη Β  Λυκείου!!!! Αυτό  εκτός  από ΑΔΙΚΟ  είναι και ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ !
 Αυτό είναι  το  ΔΕΥΤΕΡΟ ΛΑΘΟΣ.
3) Το τρίτο  μάθημα που  είναι  ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ !!!!  για τις  ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ  είναι  το ΑΕΠΠ!!! (Ανάπτυξη  Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον)  ενώ   θα  ήταν λογικό  να ήταν το ΑΟΘ (Αρχές  Οικονομικής Επιστήμης )   Αυτό είναι το ΤΡΙΤΟ ΛΑΘΟΣ.
Άρα  για  τα  όσα  λέει ο κ Κουράκης  ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΕΤΑΙ  ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΑΡΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ   ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ   ΑΝΑΣΤΑΤΩΝΕΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ..
Μέχρι  σήμερα  όσοι  μαθητές  προετοιμάζονταν  για τις ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ  ΣΧΟΛΕΣ   προετοιμάζονταν  στα μαθήματα:
 1)ΕΚΘΕΣΗ 2)ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ  ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ  3)ΑΟΘ
Σύμφωνα  με το ΝΕΟ  ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ  στις ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ  οι μαθητές θα εξετάζονται στα μαθήματα :
1)ΕΚΘΕΣΗ 2) ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ  ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ (ΝΕΟ ΜΑΘΗΜΑ )  3)ΑΕΠΠ (ΝΕΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΠΟΥ  ΕΙΝΑΙ ΤΑ  4 ΜΑΘΗΜΑΤΑ   ΟΠΩΣ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ;;;!!!!!!
ΣΤΑΘΕΡΗ  ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ  ΜΕΝΕΙ ΜΟΝΟ Η ΕΚΘΕΣΗ!!!
Είναι  συνεπώς  δικαιολογημένη  η  ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ  ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΑΣΤΩΣΗ    ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ.
Δυστυχώς   κάποιοι κ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ  ΥΠΟΥΡΓΕ  για ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΟΥΣ   λόγους  και με ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ σας  εκθέτουν στην κοινή γνώμη  και το κυριότερο  ΠΑΙΖΟΥΝ   ΑΔΙΚΑ   με τις ΖΩΕΣ και τα ΟΝΕΙΡΑ  των ΠΑΙΔΙΩΝ.
Δηλαδή  ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ:
1)ΠΛΗΡΗΣ  ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΜΟΣ  ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ
2)ΑΝΑΤΡΟΠΗ  ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ   ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ
3)ΨΕΥΔΗΣ  ΔΗΛΩΣΗ   ΟΤΙ ΟΣΟΙ   ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ 4 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.ΣΤΑΘΕΡΗ ΕΜΕΙΝΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΜΟΝΟ Η ΕΚΘΕΣΗ!!!!!!!!!!
Αλήθεια  ,Ποιά είναι η άποψη των ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ  ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ;
Ποιά είναι η άποψη του ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΥ   ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ;; Ποιά  είναι η άποψη  των ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ,ΤΩΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ;ΡΩΤΗΘΗΚΑΝ  ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ;
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΟΧΙ  Η ΓΝΩΣΗ   ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ  ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ;
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΟΧΙ ΣΑΝ ΒΑΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ  ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ  ΣΧΟΛΕΣ     ΤΟ ΑΟΘ;(ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ)  Η ΤΟ ΑΕΠΠ; (ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ  ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ)
Άρα  , η ταλαιπωρία   και  η αγανάκτηση   γονέων και μαθητών είναι  ΑΠΟΛΥΤΑ  ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ  ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΟΥ ΠΛΗΓΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ   ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Και  επειδή   η ΚΡΙΤΙΚΗ  είναι ΚΑΛΟΠΙΣΤΗ  και ΒΑΣΙΚΟ ΣΤΟΧΟ ΕΧΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ  ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ   ΣΕ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΜΙΑ ΑΔΙΚΙΑ   .
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΠΡΟΤΑΣΗ :
1)    Τα  ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ  ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ  ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ
2)    Το  ΑΟΘ   ΝΑ  ΓΙΝΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΙΑΛΕΓΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ  ΚΑΙ ΤΟ ΑΕΠΠ   ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ   ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΙΑΛΕΓΟΥΝ  ΣΧΟΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
ΕΥΕΛΠΙΣΤΩ ΟΤΙ  ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ  ΓΙΑ ΛΑΘΗ  ΠΟΥ  ΠΡΕΠΕΙ  ΑΜΕΣΑ  ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ, ΩΣΤΕ  ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ  Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ  ΚΑΙ  Η ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ  ΣΕ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ.

Πηγή: esos.gr

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Διαβάζω στον τύπο ότι το νέο σύστημα για την εκπαίδευση θα είναι μεταβατικό και θα ισχύει για δυο χρόνια. Στη συνέχεια θα υπάρξουν αλλαγές Αν καταλαβαίνω το ζητούμενο είναι οι μαθητές να εξετάζονται σε 4 μαθήματα Αντί λοιπόν να υπάρχει αυτό το ατελείωτο ράβε-Ξήλωνε και
μέχρι να διαμορφωθεί λοιπόν αυτό το νέο σύστημα γιατί να μην παραμείνει το ....ισχύον με το ως έχει διδακτικό ωράριο και ας δίνουν οι μαθητές εξετάσεις στα μαθήματα κατεύθυνσης με ένα μάθημά επιλογής για όσους επιθυμούν την πρόσβαση σε ένα επιπλέον επιστημονικό πεδίο.
Γιατί να υπάρχει αυτή η αναστάτωση σε 6 ειδικότητες και στις οικογένειες των υποψηφίων;

Ανώνυμος είπε...

Θα διαβάσατε στο alfavita ένα νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια ενώ τα άλλα site δεν αναφέρουν τίποτα, κάτι που δεν συνέβη με την προηγούμενη ανακοίνωση. Όσο δεν υπάρχει επίσημη επικύρωση από το κράτος πιθανολογώ ότι θα υπάρξουν αλλαγές στο πάρα πέντε όπως παλαιότερες πρακτικές έχουν δείξει.
Αυτού του είδους ανακοινώσεις από τα ΜΜΕ (η είναι της "Κ")γίνονται για να αποκοιμίσουν κάποιους και να αφυπνίσουν άλλους.Γιαυτό συνάδελφοι δεν πρέπει να εφησυχάζουμε γιατί στο τέλος θα μας περιμένουν πάλι οδυνηρές εκπλήξεις!!
Κ.Β

Ανώνυμος είπε...

του Πάνου Ντούλα,
Καθηγητή Αγγλικής,
ΓΓ ΚΕΜΕΤΕ ΟΛΜΕ,
Αιρετού ΠΥΣΔΕ Κορινθίας,
Αχαρνές, 20/04/2015

ΓΕΛ Α ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ 3 ΠΕ09, ΠΕ10, ΠΕ13 ΠΕ02

ΓΕΛ Β ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ 2 ΠΕ09, ΠΕ10, ΠΕ13 ΠΕ02

ΓΕΛ Β ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ 2 ΠΕ09, ΠΕ10, ΠΕ13

Με υπογράμμιση στο ΠΕ 10
Τι έγινε πάλι; η υπογράμμιση δηλώνει προτεραιότητα; τι είδους συνανάθεση είναι αυτή;
Θα περιμένουμε να συμπληρώσουν ωράριο οι ΠΕ 10 και μετα θα ψάχνουμε ώρες!
Τελικά με ένα μάθημα στην τρίτη λυκείου θα ψάχνουμε ώρες σε δέκα σχολεία ενώ οι κοινωνιολόγοι κλάψε-κλάψε την βόλεψαν πάλι
Κυρίες Τρίμη-Σαπουνά μήπως το παρακάνετε;




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...