Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2016

Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων ΑΟΘ και ΑΟΔΕ Τομέα Διοίκησης και Οικονομίας Γ' τάξης Ημερησίων ΕΠΑΛ 2015-16

Στον παρακάτω σύνδεσμο δείτε το έγγραφο του Υπουργείου για τον προγραμματισμό της ύλης των μαθημάτων ΑΟΘ και ΑΟΔΕ καθώς και οδηγίες για την διδασκαλία τους:

Οδηγίες διδασκαλίες ΑΟΘ, ΑΟΔΕ Γ' Ημερησίων ΕΠΑΛ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θα ήθελα μια διευκρίνηση για μια άσκηση στο ΑΟΘ, στις ενδεικτικές που εξέδωσε το υπουργείο στις 15/1/2016. Στο κεφάλαιο 7 , (ΑΕΠ) Ασκηση 2 (σελ.6), ερώτημα στ.
Ζητάει την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΑ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΑΕΠ σε σταθερές τιμές προηγούμενου έτους. Μήπως είναι λάθος η επίλυσή της και οι αιτιολογίες που δίνει στο στ. ερώτημα;;;
Μήπως θα έπρεπε να πάρουμε τις μεταβολές στο πραγματικό ΑΕΠ ανάμεσα στα έτη διαδοχικά;;
Δηλαδή
για το 2005-2006 (145-136)/136
για το 2006- 2007: (160-145)/145
για το 2007-2008: (170-160)/160

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ είπε...

Απάντηση από τον συνάδελφο Γιώργο Καμαρινό: Ακολουθεί την ίδια λογική με το ερώτημα β. Εφόσον κάθε φορά θεωρεί ως έτος βάσης το προηγούμενο έτος (κι όχι σε όλα ένα κοινό έτος βάσης όπως κάνει στα αντίστοιχα ερωτήματα δ και στο δεύτερο σκέλος του στ), στον τύπο υπολογισμού του ρυθμού πληθωρισμού αφαιρεί πάντα 100 (ερώτημα β) και στην ποσοστιαία μεταβολή χρησιμοποιεί την ονομαστική αξία που θα ισούται με την πραγματική αξία αν είναι έτος βάσης (ερώτημα στ). Είναι αρκετά μπερδεμένη άσκηση. Ελπίζω να βοήθησα, έστω στο ελάχιστο, να γίνει αντιληπτό αυτό που κάνει

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...